L'usu di l'olii essenziali

nutizie 4-1

In contru à a credenza populari in questi ghjorni, l'olii essenziali sò usati micca solu in aromaterapia, ma ancu in una varietà di articuli di ogni ghjornu.Sò usati per aromatizà l'alimentariu è a bevanda è per aghjunghje l'odori à l'incensu è i prudutti di pulizia di a casa.In fatti, u mutivu principalu di l'espansione di l'industria di l'oliu essenziale in l'ultimu mezu seculu hè u sviluppu di l'industria di l'alimentariu, di i cusmetichi è di a fragranza.

U più grande cunsumadore di olii essenziali hè a industria di sapori.L'olii essenziali cù proprietà di agrumi - aranciu, limonu, pompelmo, mandarina, linea - sò largamente da l'industria di bevande.Inoltre, l'industria di e bevande alcoliche hè un altru usu maiò di l'olii essenziali, per esempiu, l'anice in numerosi specialità di a regione mediterranea, l'olii d'erbe in licori, u ginger in a birra di ginger, è a menta in licori di menta.
L'olii essenziali cumpresi ginger, cannella, chiodi di garofano è peppermint sò usati in pasticceria, panetteria, dessert è latticini.L'olii piccante sò largamente cunsumati da in preparazione di patatine fritte salate.

nutizie 4-2

L'industria di fast-food è di l'alimenti processati sò ancu utilizatori sustanziali di l'olii essenziali, ancu s'è a dumanda principale hè di sapori piccanti è erbe.L'olii impurtanti quì sò coriandro (soprattuttu populari in i Stati Uniti), pepite, pimentu, alloru, cardamomu, ginger, basilica, oregano, aneto è finocchio.

Un altru cunsumadore maiò di olii essenziali sò i pruduttori di prudutti di cura orale, pasticcerie rinfrescanti di bocca, igiene persunale è industria di pulizia.Adupranu una larga varietà di olii essenziali cumpresi eucalyptus, menta, citronella, lemongrass, olii d'erbe è frutti.

Infine, ma micca menu menu, una larga gamma di olii essenziali sò oghji usati in medicina alternativa o naturali cù aromaterapia.L'aromaterapia è i prudutti naturali, induve l'olii essenziali sò enfatizzati cum'è ingredienti naturali, sò un segmentu di l'industria chì si sviluppa assai rapidamente.

L'olii essenziali sò generalmente venduti per usu individuale in buttigli assai chjuchi.Vede uCoffret cadeau d'huiles essentiellespagina per infurmazione nantu à cumu guardà i vostri olii è per vede ritratti di buttigli d'oliu essenziale.


Tempu di post: May-07-2022