API China & PHARMPACK & SINOPHEX & PHARMEX

Assistemu à l'API China in ogni sessione cum'è un fornitore d'oru in Cina, olii essenziali certificati GMP è estratti di erbe, hà guadagnatu una bona reputazione da i novi è vechji clienti domestici è d'oltremare per via di qualità standard di farmacopea è serviziu cumpletu.API China hè una mostra di punta per u settore di a fabricazione farmaceutica chì copre u spettru cumpletu di prudutti da materie prime, chimichi fini, intermedi, ingredienti, machini di trasfurmazioni è macchine di imballaggio.Hè un avvenimentu must-see per i cumpratori internaziunali per scuntrà i venditori asiatichi, in particulare u fabricatore di ingredienti cinesi.

U nostru oliu essenziale naturale populari hè l'oliu d'eucalyptus, l'oliu d'arbre à tè, l'oliu di Citronella, l'oliu di menta, l'oliu di chiodi di garofano, l'oliu d'aranciu dolce, l'oliu di rosmarinu, l'oliu di lavanda, l'oliu d'anice stella, l'oliu di Cassia, l'oliu di zenzeru, l'oliu d'enagra, l'oliu di borragine, a zucca. oliu di sementi, oliu di jojoba è cusì.Hè largamente utilizatu per u campu farmaceuticu cum'è gesso terapeuticu o esternu, applicazioni sanitarie cum'è capsule è applicazioni cosmetiche cum'è massaggi, spa o aromaterapia.

API China & PHARMPACK & SINOPHEX & PHARMEX (1)
API China & PHARMPACK & SINOPHEX & PHARMEX (2)

A cumpagnia hà stabilitu a produzzione di olii di sapori naturali, olii essenziali vegetali, estratti naturali di erbe, estratti da e erbe domestiche lucali.Cum'è eucalyptus, peppermint, tea tree, patchouli.chiodi di garofano, estratto di ginseng, estratto epimedium, paeonol etc. Tutti i tipi di prudutti largamente usati in parechji campi di medicina, cusmetichi, prudutti di salute, tabacco, additivi alimentarii è cusì.I prudutti sò esportati à l'Europa, l'America, l'Asia Sudueste, u Mediu Oriente, l'Africa è altri paesi in a regione.

Insistemu nantu à a qualità sviluppata cù a tecnulugia, vinciuta cù u principiu di creditability.Per u scopu di prudutti d'alta qualità à longu andà, prezzi favurevuli, u mecanismu di marketing più flexible.Accolta calorosamente i clienti novi è vechji durante a visita, l'amicizia è a cooperazione, creanu brillanti.

Cerchemu sinceramente una cuuperazione longa cù i cumpratori di u mondu, è speramu di esse u vostru cumpagnu affidabile in questu campu.
Benvenuti à cuntattateci se avete megliu idea o cunsiglii per l'olii essenziali!


Tempu di post: Jul-05-2017